משחקים חינם ⭐ משחקים לבנות ובנים שחקו 1.51K

קונטר סטרייק נייד

קונטר סטרייק נייד CS Portable גרסת משחק רשת של המשחק האגדי קונטר סטרייק, משחק היריות והלחימה המוביל בעולם. קונטר סטרייק נייד הוא משחק דפדפן רב משתתפים. היום אפשר לשחק בקונטר סטרייק גם במצב אונליין עם או מול חברים נוספים במשחק.

המשחק קונטר סטרייק נייד הוא הגרסה הטובה ביותר של קונטר סטרייק בתלת מימד, בגרפיקת 3D עוצרת נשימה. המשחק מוצע לכם שחקנים יקרים, ללא צורך של הורדה כבדה למחשב. אפשר להקליק, ופשוט להתחיל לשחק. המשחק מדמה איזור לחימה של ממש. אם לא תהיו מספיק מחושבים, לא מספיק זריזים, האויב מעל לפינה יגלה זאת מהר, ויחסל אתכם. אל תתנו לאויב להיות ביתרון עליכם, חסלו כל מי שמתקרב בקרב יריות ומלחמה מרתק.

נשקים במשחק

במשחק קונטר סטרייק נייד יש לכם מצבי לחימה שונים, לצד מגוון נשקים שאיתם תוכלו לצאת לקרב וגם לשרוד אותו. אז מה מחכה לכם בזירה? לרשותכם בזירה נשקים שתוכלו לבחור להשתמש בהם בעת הצורך: Knife סכין תשמש אתכם בלחימה כשהאויב במרחק נגיעה. נשק נוסף שתמיד ילך איתו כמשני, כמשלים הוא Desert Eagle. רובים מסוג AK-47/M4A1 יוכלו לעזור בכל מצב בקרב, AWP נשק ידני, תוכלו להפעיל אותו מתי שיידרש בלחימה ממרחקים, לחימה בטווח קצר אינה יעילה עם נשק זה. Grenade רימונים ישמשו אתכם לפגיעות חזקות אם תשמשו בהם כראוי. Smoke Grenade רימוני עשן ישמשו אתכם כדי ליצור טשטוש בשדה הקרב להטעיית האויב. Flash Grenade הם פצצות רימון שיכולות לעוור את האויב לזמן מוגבל. C4 נשק חזק במיוחד, כשבשימוש כל מי שבסביבתו יחוסל מיידית.

מצבי משחק

קונטר סטרייק נייד הוא משחק רב עצמה גם בגרסת הרשת שלו, כפי שניתן לראות כבר ממגוון הנשקים שבו. מעבר לנשקים מוצעים לכם מצבי קרב שונים במשחק. תוכלו לבחור מצב ולשחק איתו, בהתאם להגדרות שלו. מצב ראשון הוא מצב לחימה קלאסי בו מתפצלים הכוחות לשני צוותים. אפשר לזכות בקרב במקרים הבאים: הרגתם את כל האויבים, הצלתם את כל בני הערובה והבאתם אותם למקום בטוח, הטמנתם פצצה ופיצצתם אותה נכון לחיסול המטרה. המצב השני, הוא מצב לכידת הדגל. בכדי לפצח קרב זה עליכם להשיג את דגל האויב, להימלט ולהגיע לבסיס שלכם בשלום. מצב שלישי, צוות המוות בו אפשר למות או לחיות בכל רגע, אין לכם הרבה שליטה כאן, מצב מסתורי מלא בהפתעות. מצבי משחק נוספים במשחק קונטר סטרייק נייד הם מצב הזומבים, מצב הישרדות, ומצב המפלצות. הסברים נוספים במשחק, אז קדימה לקרב!

מקשים ושדרוגים

זזים עם החצים או המקשים ASDW. כורעים עם X. הולכים עם שיפט (shift) שמאלי. יורים עם העכבר. שימוש ברובים לחצן ימני בעכבר. בוחרים נשקים עם המספרים 1,2,3,4,5. ביטול פצצות עם E. שימוש בפנס מקש F. הורדת אקדח עם G.

אז איך אפשר לקבל נשק וכוחות במשחק קונטר סטרייק נייד. דבר ראשון ועיקרי לאסוף כסף. כסף ישמש אתכם לרכישת נשקים. חיסול אויבים יעניק לכם כסף נוסף. אין לכם כסף? לא נורא, תמיד תוכלו לגנוב או לאסוף נשקים שנשארו בזירות הקרב וננטשו. ציטים לקונטר סטרייק נייד

קונטר סטרייק נייד

בטעינה